If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Виж механизма отдолу на педала който служи за връщането на самия педал, едно пласмасово с пружинка. Ако е здраво пробвай с обезвъздушаване първо. Ако нещо не ти е ясно кое, как, се обади или ми пиши на лични.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Често прижинката се чупи и като натиснеш педала целия механизъм се измята (излиза от точното си място), след това при връщането си се опитва да се върне на местоположението си и прищраква.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Нямах време но ми направи впечетление като се прибирах я изцепих до 3та и след това запопна по лесно да се натиска и не прищракваше след 10 мин нормално каране пак взе да щрака и стана малко по твърд
Скоро ще сменяш съединител. Моят беше така, материала на притискателя се уморява и губи еластичност, затова има това прищракване, вероятно и педала не е много мек вече при натискане. Караш докато не започне да тресе при потегляне.
Обади се да му хвърлим едно око, не чакай чак да почне да тресе че после ще търсиш и маховик.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment